torsdag 21 januari 2010

Kulig vecka med husse!



Hej!

Nu var det länge sedan jag skrev, men det beror på att husse och jag har haft fullt upp denna vecka! Vi har varit i skogen, i stan, på mattes jobb, i huset vi ska flytta in i och hos min kompis Becky!

Husse har försökt att lära mig vara i en stor metallbur som han tycker att jag ska vara i när jag ska börja följa med honom till jobbet nästa vecka, men det tycker inte jag....jag skriker och vrålar men jag blir inte utsläppt förrän jag är tyst och lugn. Vi ska se vems vilja som är starkast:)

Chino vill vara litemer delaktig nu i det vi sysslar med, han gillar även att sitta och titta på när jag leker, än vill han inte riktigt delta men snart har jag nog en lekkompis hemma också!

//Gemma med flock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar