onsdag 13 januari 2010

Bus, träning och sova!


Idag har vi övat att jag (Gemma) ska ta kontakt med matte när hon säger mitt namn, funkar oftast men det blir mer träning imorgon säger matte. Sedan har vi också busat ute, matte tränar något där hon springer iväg från mig och jag måste springa efter så jag inte blir ensam kvar... vad är meningen med det....? Ibland är hon till och med så taskig så att hon gömmer sig för mig....tur att jag är så snabb och smart så jag hittar henne, och då blir hon så glad! Jag tror nog att hon råkar springa vilse så det är tur för henne att hon har mig:)
Matte får duga att leka med tills den där stora gula i flocken kommer på hur han ska leka med mig utan att vara skraj för mig, jag är ju inte alls farlig...!

Mest ägnar jag mig åt att sova och det ska jag nog göra nu en stund....

Hälsningar från Gemma och hennes flock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar